čtvrtek 15. prosince 2011

Včerejší pošta

Už dva dny jsem čekala na balíček s dárkem k Vánocům pro bráchovu přítelkyni. Je to taky trochu tvořilka, ikdyž v jiném směru, tak jsem jí objednala něco na to její kutění.

Včera konečně zazvonily pošťačky a tak jsem vyběhla s penězmi před branku. Jedna pošťačka mi dávala podepsat převzetí a druhá ještě s balíčkem v ruce říká: " A vy budete maminka?" Nevěřícně jsem se zarazila nad její otázkou, ale po chvíli jsem reagovala: "Ne, jak jste na to přišla?" Až teď mi pořádně ukázala balíček, který mi dala do ruky. Byla to krabice s velkým nápisem "Pro nastávající maminky"
Pošťačce jsem tedy vysvětlila co se skrývá v balíčku, tak doufám, že už to nestihla nikde rozhlásit :)
A tak mě napadá, že možná v dnešní době už nenosí děti čáp, ale pošťák.

Máte taky nějakou povedenou příhodu s poštou?

Hezký den Luka

Žádné komentáře:

Okomentovat